op welke site vind je italiaanse kinderliedjes?

om italiaans te leren zoek ik enkele italiaanse kinderliedjes. vooral een liedje over een elefante (olifant) en altijd komt er eentje bij... op welke site vind je zulke liedjes??

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
4.6K

Het beste antwoord

Je kunt gewoon een willekeurige zoekmachine gebruiken. Probeer de volgende zoektermen eens:

      canzoni

      "canzoni italiane"

      "canzoni italiane" bambini

Hiermee zul je veel treffers krijgen waarop je naar hartenlust Italiaanse kinderliedjes kunt beluisteren.

Hieronder alvast enkele voorbeelden.

Toegevoegd na 3 minuten:

Je kunt bovenstaande zoektermen ook op Youtube of op Jollyvideo intypen in plaats van in een zoekmachine. Dat geeft vaak leuke resultaten.

Toegevoegd na 18 minuten:

O ja, die olifanten... je bedoelt waarschijnlijk "La canzone dell'elefante", ook wel "L'elefante si dondolava" genoemd. Zie onderstaande video.

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!